יום שני, 9 ביוני 2014

תפוחי אדמה לעצלנים בלבד!

אוקיי, שני פוסטים ליום כדי לתת לבלוג (שאף אחד לא קורא, אבל תכף אגש להפיץ בפייסבוק) הנפה, ואפסיק להיום :)

אז ככה:
אני עצלנית. אין לי כוח לעמוד ולקלף או ולשטוף ולחתוך ולהרתיח תפוחי אדמה, אלא אם ממש בא לי פירה, אבל באותו היום רציתי רק תפוחי אדמה - ומהר.

אצתי רצתי לסופר שליד ביתי, והלכתי, איך לא, למחלקת העצלנים - קופסאות השימורים.
יש שירתעו משימורים; אני מבינה למה. אני אישית מאוד מאוד אוהבת את הטעם של כמעט כל דבר מקופסא, בעיקר כי הזמן משביח את המוצר.
קניתי את 2 הדברים הבאים:
קופסא אחת של תפוחי אדמה קלופים בקופסאת שימורים
קופסא אחת של פטריות

אחר כך עליתי הביתה, ושם חיכו לי:
רוזמרין מיובש 
פטרוזיליה מיובשת
שמן קנולה
בצל

תכלס? ממש אפשר לוותר על הפטרוזיליה והרוזמרין אם יקר או לא טעים, אני אישית כן אוהבת ולא חושבת שזה מאוד יקר, כי גם ככה אני משתמשת בזה פעם ב...., אז אכן מומלץ.

תהליך ההכנה פשוט:
פותחים את קופסאות השימורים ומסננים.
את הפטריות סוחטים עם הידיים, כי ידוע שהן אכזריות וקופצות עלייך בטיגון.

ממשיכים.
מטגנים בצל בכף שמן קנולה עד שממש קצת מזהיב, ומוסיפים את הפטריות הסחוטות.
בינתיים, חוצים כל תפוח אדמה קטן לחצי, הם ממש רכים אז אין בעיה.
כשהפטריות חמות ומעט חרוכות, מוסיפים את תפוחי האדמה למחבת ומערבבים כ-30 שניות. מבשלים יחד עוד כדקה ומורידים מהאש או מהכירה.
מעבירים הכל לקערה, אם רוצים - מפזרים מעט רוזמרין ו\או פטרוזיליה... ו... בתיאבון!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה