יום ראשון, 15 ביוני 2014

כדורי שוקולד פשוטים ומהירי הכנה! :)

אז אחרי הפצה הבלוג והמון מחמאות שקיבלתי (תודה רבה לכולם!), החלטתי להעלות קינוח אחרון להשבוע, ואחר כך להתרכז באוכל קצת יותר "רגיל" :)

כדורי שוקולד! ה-קינוח המפורסם שלי, לכל מפגש שאני מארגנת אני מכינה אותם, הם קלים להכנה וזולים - בריאים הם לא ;) אני מזהירה מראש.

אז מה בדיוק צריך?
500 גרם פתי בר - הסוג הכי זול שתוכלו למצוא, אסם זה סבבה אבל רוב הזמן אפשר למצוא גם חברות אחרות
1 כוס סוכר
100 גרם מרגרינה (אפשר להחליף בחצי כוס שמן קנולה)
 3/4 כוס שוקולית
1/2 כוס חלב סויה (אפשר כל חלב צמחי אחר)

לקישוט: סוכריות צבעוניות או קוקוס טחון או כל דבר שבא לכם (ראו תמונות למטה ;) )

אז ככה!
שוברים את הפתי בר לחתיכות (אני אוהבת לטחון בבלנדר) הכי קטנות שאתם מצליחים.
ממיסים את המרגרינה כדקה במיקרוגל - אם השתמשתם בשמן קנולה, אין צורך בשלב הזה :)
בקערה גדולה מערבבים את כל החומרים יחד ולשׁים עם הידיים עד לקבלת תערובת מוכנה, אחידה ומוצקה.
אם חס וחסה יצא נוזלי מדיי, להוסיף עוד פתי בר.
לשים רבע שעה עד חצי שעה במקרר ולהוציא.
עם ידיים רטובות, לגלגל כדורים בגודל שבא לכם מתוך התערובת. לטבול את הכדורים באיזה קישוט שבא לכם (קוקוס טחון, ופלים טחונים, סוכריות צבעוניות, קורנפלקס טחון... כל דבר שעולה על דעתכם!
עוד רבע שעה-חצי שעה במקרר - ואפשר להגיש! יכול גם לעמוד יומיים במקרר עד ההגשה.

בתיאבון!

כדורי שוקולד בציפוי גליליות ופל שבורות שהכנתי לפני כשנה




כדורי שוקולד בציפוי קוקוס שהכנתי לפני כחודשיים

כדורי שוקולד בציפוי סוכריות צבעוניות שהכנתי לפני מעל שנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה