יום שבת, 21 ביוני 2014

סלט פסטה קר וטעים :)

ערב טוב :)

אז, היום בצהריים אכלנו שניצלוני טופו (מתכון יעלה בהמשך) עם פסטה ברוטב שמנת ופטריות (גם המתכון לזה יעלה בהמשך), כמובן שהכל הכל הכל טבעוני, ונשארה לי עוד פסטה, כי הכנתי המון בטעות :)
שמרתי במקרר, והחלטתי שבמקום לחמם רוטב עגבניות במחבת... אני פשוט אוכל פסטה קרה!

תמיד העדפתי אוכל קר (ותעיד על כך אמא שלי שעדיין לא מבינה את ההיגיון של זה), אבל את הפסטה הקרה הכרתי דווקא בצבא, כשהיו מגישים בפיתייה (אחד מ-2 חדרי האוכל של הקריה) סלט פסטה קר עם עגבניות ועוד כל מני שטויות טעימות. טבעוני לגמרי, גם אז הייתי טבעונית.

אז ככה! לא צריך הרבה בכלל.
אבל כן צריך:
פסטה קרה (פסטה שהוכנה בהרתחה כרגיל לפני זה וישבה במקרר לפחות שעה)
עגבניות שרי (או עגבניות רגילות חתוכות לקוביות)
פטרוזיליה מיובשת (לא חובה, אני כן אוהבת)
בצל ירוק
פטריות טריות (כאן לא ממליצה על פטריות מקופסה)
2 כפות שמן זית (אפשר גם קנולה, עם זית יותר טעים לדעתי)
מלח

נתחיל!
מבשלים פסטה באיזו כמות שבא לכם, שמים לפחות שעה במקרר עם 2 כפות שמן זית (כדי שהפסטה לא תתייבש).
חותכים עגבניות שרי לרבעים (או עגבניות רגילות לקוביות), חותכים בצל ירוק לטבעות, חותכים פטריות טריות לקוביות או רצועות. שמים הכל בקערה (גם את הפסטה!), מפזרים מעל קצת פטרוזיליה מיובשת (שוב, לא חובה :) ) ומערבבים היטב.

בתיאבון!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה