יום שישי, 20 ביוני 2014

פסטת "כל מה שיש לי לשים במקרר וזה לא הרבה בכלל!"

אז, שלום לכולם (למרות שאין פה תגובות, אני כן מקבלת תגובות בחיים ובפייסבוק על הבלוג, וזה מאוד נחמד!), השבוע קרה לי מקרה מאוד מצער וממש היה לי קשה לחשוב על משהו לשים פה....

השבוע נאלצתי להרדים את מיקי, חתולתי בת השנתיים, עקב מחלה קשה, אז אני כמובן רוצה להקדיש לה פה תמונה, כי אין מצב שככה אני יכולה לעבור לסדר היום.


הבטחתי לעצמי שהבלוג הזה יהיה נטול חיים אישיים, ואשמור אותו ככה, אבל כן היה לי חשוב להזכיר אותה.



נחזור לבישול; לא ממש עשיתי קניות השבוע, ואתמול חזרתי מהעבודה מ21:00 בערב מאוד רעבה...
פסטה תמיד יש לי (הכי קל לי להכין ותמיד יש מבצע!), אבל לא היה לי שום רוטב עגבניות או שמנת אלפרו או פטריות... החלטתי ללכת על הפסטה המפורסמת שלי, "כל מה שיש לי לשים ונקווה לטוב", וחיפשתי מצרכים.

מצאתי:
פסטה (כמובן :) )
שעועית לבנה בקופסאת שימורים מסוננת טוב
בצל
גזר קלוף וחתוך עם קולפן (כי ככה הרצועות יוצאות מאוד דקות)
שמן קנולה
ממש מעט פפריקה (לא חובה)
ממש מעט שום כתוש או אבקת שום (לא חובה)

נתחיל? נתחיל!

מרתיחים מים לפסטה. אם יש 2 כיריים אפשר לעשות את הפסטה והתוספות בו זמנית, אם לא - מתחילים עם הפסטה.
מוסיפים את הפסטה למים הרותחים ומבשלים כרגיל עד שהיא מוכנה ורכה, כמובן להוציא מהסיר ולסנן.
במקביל, או אחרי הפסטה, מחממים על מחבת 3 כפות שמן קנולה. מטגנים בצל עד שקצת מתרכך (לא מזהיב!), ומוסיפים את רצועות הגזר. אם לא חתכתם על קולפן, פשוט לחתוך עם סכין לרצועות מאוד דקות. לטגן יחד כ-2 דקות, להוסיף פפריקה וחצי כפית שום כתוש או אבקת שום. לערבב היטב. להוסיף את השעועית המסוננת. לטגן ביחד עוד כדקה (או עד שהשעועית כבר לא ספוגה מים), ולהוריד מהאש.
לשים בקערה את הפסטה עם התוספת, מלח לפי הטעם ולערבב.... בתיאבון :)


נ.ב - האיכות של התמונה גרועה, אני יודעת, אבל אני מבטיחה שיצא ממש טעים!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה